珍珠港主題曲There You’ll Be
不得不讓玲推薦的好歌 感謝格友安仔的用心^^
這首歌也有被張惠妹翻唱過中文歌曲《排山倒海》



珍珠港主題曲Faith Hill - There You’ll Be
When I think back on these timesAnd the dreams we left behindI'll be glad 'Cause I was blessed to get、to have you in my lifeWhen I look back on these daysI'll look and see your faceYou were right there for me*In my dreamsI'll always see your soul above the skyIn my heartThere always be a place for youFor all my lifeI'll keep a part of you with meAnd everywhere I amThere you'll beWell you showed me how it feelsTo feel the sky within my reachAnd I always will rememberAll the strength you gave to meYour love made me make it throughOh、I owe so much to youYou were right there for me'Cause I always saw in youMy light、my strengthAnd I want to thank you now for all the waysYou were right there for meYou were right there for meFor always


當我回想起往日時光和那些我們遺落的夢想我總是心存感激因為上天保佑我的人生有你為伴當我回首過往歲月我會仔細端詳你的樣子你總是在我身邊在我夢中我總是看見你的靈魂在雲天之上在我心底總是有個讓你棲息的角落我這一生我將是你的一部分無論我身在何方你永遠都在你讓我知道真實的感受讓我伸出手感受那天際我會永遠記得你賜給我的力量你的愛帶我度過難關噢!我欠你實在太多你總是在我身旁因為我總是從你身上看見我的心靈之光,我的力量無論如何,我想向你致謝你總是在我身旁你總是在我身旁
此生不渝
【珍珠港主題曲】費絲希爾 - There You’ll Be

 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    tlejrqvohs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()